17. marraskuuta 2012

Music is my true love

Kaikki varmaan tietää, tai jos ei tiedä, niin tietää nyt, että musiikki on mulle tosi tärkeää. Kuuntelen tosi laajasti kaikkea ja oon avoin kaikelle. Esim. joskus sanoin etten tykkää räpistä, no nykyään kuuntelen sitäkin paljon. Heviä en oo vielä löytäny, mutta pari hyvää raskaampaa biisiä oon kyllä jossain kuunnellut. Mutta siis en enää voi sanoa, ettenkö jostain tykkäisi. Joskus olen tainnut myös mainita, että artistin luonteella ja olemuksella on paljon väliä. Sillä on :D jos artisti livenä on hyvä ja esiintyy edukseen ilman musiikkiakin, niin voilá tykkään jatkossa varmasti hänen musastaakin. Nimimerkillä: Kokemusta on ;)

No mutta asiania ei ollut nyt pälättää musasta, vaan linkittää tähän alle pari loistolöytöä viime yöltä seikkaillessani youtuben ihmeellisessä maailmassa. Mitä herkkuja löysinkään! Nää ovat nyt ulkomaalaisia löytöjä ainoastaan.

Hyvää musahetkeä uuden musiikin parissa!



Pentatonix acapella porukka covereineen on loistava! Rakastuin ekasta kuuntelusta. Kiva porukka ja voitte arvata kuka noista on mun lemppari ;) Hihi! Alla vielä pari kivaa coveria lisää.





Tän biisin kuulin tai löysin ekana. Tää on mun tän hetken lempparibiisei ja ihana versio. I'm in love!



Sitten on Brandyn. Ihana! Tekee kans kivoja covereita. Lisäks Call me maybe (sanoo muut mitä sanoo) on ihana biisi, niin pirtee ja hyväntuulinen. Kaikki coverit on hyviä, mutta alkuperänen kanssa. Lisäks tähän biisiin liittyy paljon hyviä muistoja, joten siksikin se on ihana. Alla vielä toinen Brandyn.





Sit tää pikkuräppäri vei mun sydämen! Tää biisi on kaiken lisäksi upea muutenkin. Alla vielä pari tän söpöläisen versioo.





Ja ihan vikaks bonukseks laitan fun. (joka on kans hyvä bändi ja diggailen kovasti!) version call me maybestä. Hauskaa ku artistit coveroi toisiaan :)



Coveria oli tämä, mutta oon sitä mieltä, että coverit on kivoja ja ne värittää ja antaa uusia näkökulmia jo ehkä kuluneisiin tai muuten tuttuihin biiseihin!

Thänk you!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti