28. tammikuuta 2012

On se hienoo!


Ne on samalaiset, molemmissa on tommoset kuvat. Toisella puolella toinen jne :)

Tiedättekö mikä on hienoa? Se, että kirpputorilta löytyy juuri samanlainen muki, mikä on teillä kotona. Semmoinen mikä on vanha, jostain vuodelta nakki ja vakka. Sellainen muki, josta kilpaillaan kahvihetkellä, et kuka sen ehtii ottaa. Se muki joka on just täydellisen kokoinen kahvihetkelle, kun isoa mukia ei jaksa juoda.

Nimittäin isosisko löysi kirpputorilta 40snt sellaisen mukin, josta minä ja isoveli ollaan aina kilpailtu. Nyt on sitten meille molemmille omat mukit! Haha! Yleensä tossa mukikilpailussa mä oon joutunut joustamaan, koska oon nuorin. Ja kuulema vanhemmat saa päättä ensin :P No nyt ei oo semmosta ongelmaakaan.

Mietin vaan miten toi on mahdollista, et tommonen tismalleen samalainen muki löytyy? En voi ymmärtää. Kuitenkaan toi muki ei oo tosiaan mikään uusi, vaan varmaankin jostain kasikyt-luvulta ehkä? En tiiä, mutta veljen ja siskon mukeja se on, ei edes sellainen mikä voisi olla minun omani. Ihan ihme sattuma!

Tää vaan todistaa, et kaikki on mahdollista ;) Ei kannata menettää toivoa ja kannattaa vaan uskoa ja unelmoida. Vaikken mä nyt ehkä mukista oo unelmoinut, mutta nyt niitä on kaksi <3

Ei mulla muuta, tää vaan oli pakko jakaa, koska hei. Aika siistii :D

Ja tän hetken lempparibiisejä on: GG caravan - On se hienoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti