1. tammikuuta 2011

Happy New Year 2011!


Hei taas! Ja pahoittelen suuresti tätä blogin hiljaisuutta, nytkin minulla on valmiina yksi teksti ollut pitkään, mutta koska koneeni oli huollossa, en saanut siihen niitä kuvia mitä halusin! Mutta ehkä tuo teksti ilmestyy vielä lähiaikoina, koska koneeni on palannut ja saan siirrettyä rakkaat kuvani minun ihka omalle kannettavalleni, jonka taannoin sain!

Mutta tässähän tuppasi vuosi vaihtumaan ja elämme ilmeisesti jo vuotta 2011. Itselläni vuodenvaihde meni rauhallisesti, aamun olin töissä ja illan kotona. Muutaman valokuvan räpsäisin, mutta arvatkaa, täällä ei edes ammuttu paljon raketteja! Ja ne mitkä taivaalle ammuttiin jäi minulle puiden taakse piiloon, otappa siinä sitten hyviä kuvia. Pöh! No tänä vuonna sitten paremmin.


Voisin antaa uuden vuoden lupaukseksi sen, että päivittelen ahkerammin! Yritän ainakin nyt. Nimittäin arvatkaa kuka on muuttamassa ensimmäiseen omaan kämppään! Tämä tyttö täällä! Eilen lopetin työt paikassa, jossa tähän astisesti olen pisimpään ollut. Neljä kuukautta siellä vietin. Voin kyllä sanoa, että tähän mennessä paras työpaikkani ikinä! Aivan mahtavat työkaverit ja oli haikea jättää tuo taakse. No onneksi internet on keksitty ja Facebook : )

Vuosi 2010 oli kyllä aikalailla mahtava, paljon koin ja tein tuona vuonna. Toivottavasti siis tästä vuodesta tulee ainakin yhtä hyvä, mieluummin parempikin saisi tulla. Muutamia toivomuksia olen esittänyt tälle vuodelle, katsotaan toteutuvatko ne ollenkaan. No ainakin tämä 2011 alkaa jo hyvin uudella ja oudolla, nimittäin sillä niin kutsutulla itsenäistymisellä sen oman kämpän johdosta (johon muuten muutan parhaimman ystäväni kanssa!) Ainakin siis alku on lupaava jo tälle vuodelle.

Joten katsotaan pidänkö uudenvuoden lupakseni ja päivittelen ahkerammin! Hyvää tätä vuotta 2011 siis kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti